onsdag 27 mars 2013

Gulle blev i alla fall glad

Imorgon har då jag och Dan varit 5 månader tillsammans. Jag bara älskar honom så mycket är så glad att jag hittat en så likadan människa som jag själv, han tycker och tänker lika. Och vi båda är så lika varandra och det är inte lätt att hitta såna människor som är ganska lika en själv. Men i alla fall fick han idag en liten påskkanin av choklad och sen så fick han ett stort paket med nalle puh papper omkring som var min present till honom både för 5 månader & 6 månader.


 Dans påskkanin som hann åt upp redan idag :)

Och inne i paketet finns det som han önskat sig allra mest högtalare. Såna som är på bilden nedan. 
Jag var så dum att jag inte kom på att fota när han fick dom och när han öppnade dom här.
Idag har jag varit till Borgå med Bodil och fört lite papper igen till arbetskraft byrån men nej härrigud hon som vi slapp till hon var nog lite speciell och rådda de jätte mycket med allt. Kunde helt enkelt inte riktigt sitt jobb. Efter det har jag nu bara varit här hemma hos oss med Dan. För en stund sen for vi ut och träffa lite människor orkar inte räkna upp allas namn men vi var 7 stycken i alla fall. Just for då min gulle hem och nu skall jag bara ta det lungt tills jag går och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar