fredag 29 mars 2013

God morgon




 Igår på kvällen var det då tortilla kväll här hemma hos oss.

 GOD MORGON 

Mitt påskgräs och där sitter lite kycklingar nu också.

Igår gjorde jag inte mycket var och handla med mamma och sen så kom vi hem till oss och då var Dan också med. Vi var här på kvällen sen for vi en stund till Söderkulla till skede parken och efter det till Dan och hämta lite nya rena kläder och tandborste mm. Efter det kom vi till oss och då hade vi då tortilla kväll vi åt och pratade tillsammans och inte så mycket annat hände igår. Han blev här då inatt. Min tvilling syster är idag på väg till Estland och kommer hem först på onsdagen och hon har då vår stora kamera med så kommer inte att kunna fota riktigt om jag inte använder min gamla lilla kamera men den jo nej den är nog inte så bra och jag kan inte riktigt med den häller mera.

Allt är stängt idag och har nog ingen aning vad jag skall hitta på att göra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar