tisdag 26 mars 2013

3 dagar till påsk

 Nu lagade vi då en ny krans på dörren
Mitt påskgräs har börjat växa.
Så hittade jag nånting nytt att fota ute i Nickby. 
 Snön börjar smälta bort nu

Igår så började jag och mamma sälja i en kirppis i Kervo mina gamla böcker, kläder och sånt jag inte använder och vill ha mera. Det som var roligt att medan vi radade upp på bordet så sålde vi för 13 euro redan, så hoppas att det går lika bra åt att jag får mera pengar. Efter det gick vi in i två butiker. Köpte Dans halvårs gåva fast det nu inte riktigt är ännu och sen köpte jag lite mat. Inte gjorde jag så mycket annat igår. Fick dom här bilderna under från Adde som kom hem för länge sen från Gran Canaria. Idag har jag då varit till Arken och föra ett papper och sen så var jag ute och gå med mamma och fota lite. Var sen senare på nytt till Arken och hämta pappret. Men inte så mycket annat skall och föra lite emra saker med mamma till kirppisen och Imorgon skall jag med Bodil till Borgå.

 Och den här choklad plattan och tändare fick jag av Adde från Gran Canaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar