fredag 26 december 2014

En koll på vad som hänt

Julshoppnings bilderna med tjejerna 
Vi var alla tillsammans i Itäkeskus och shoppade varandras julklappar. Där var även Sofia, Nora och Jennie med som inte syns på bilden och så råkade vi ännu se Emma i mäkken. 



Så har vi fått skolfotona :) 
Vårt roliga klassfota haha det var vårt sista tillsammans med min klass så nånting roligt ville vi ha så vi bestämde oss sedan för lappar. Det står en text som klassen tycker om var och en. Min lapp kom från det att min personlighet är att jag alltid är hyperaktiv tydligen. 

Kaveribilden med världens bästa Kata <3 det blev också rätt så lyckat. Tack till dig för att du är en ljuvlig människa i mitt liv :)

Så min julklapp från min syster som var i det stora paketet jag inte fick öppna före 25.12
Jag fick mitt mumin fat som jag har villa ha så nu är det bara lite (en hel del nog) som jag ännu skulle villa ha. Jag borde göra upp en önskelista på mumin saker jag vill ha så vet alla. Eftersom vad jag förstod var det ganska svårt här inför julen med dom. Så fick jag mina sockor som jag själv valde och sa att jag vill ha när vi var tillsammans i hm. Och det nästan bästa mumin är nog bättre än napakorun men nu jag är så över glad jag fick äntligen mitt ankkar-napakoru som jag så länget villa ha.  



 Här är annat som jag även har fått, 4 mumin saker, en högtalar som har varit i användning faktiskt här redan ett par gånger. Så vill jag ännu tacka Sonja, Anni och Sofia som redan har gett sina julklappar. Nu är det bara att vänta att Christina kommer hem till nyåret och då får jag den sista julklappen. 

Julmiddag med de närmaste 25.12
Massor med godheter fanns det men nu räcker det nog med julmat för i år. 









Skrinning 26.12
Anni, Basse, Dani och jag var då idag och skrinna till Borgå, roligt hade vi tills det blev lite kyligt. Efter det blev vi alla så hungriga så vi var till Kullo och äta. Flickorna åt pizza och pojkarna åt då kebab med franskisar. Sedan kom vi hem och har planerat våra nyårs planer. Vi städade med Anni och Dani och sedan har vi bara tagit det lugnt och spelat lite sanning och göra.





Nu är klockan rätt så mycket så jag skall avsluta och bara lägga mig och ta det lugnt bredvid min älskling och kanske kolla nånting bra som kommer från tv:n eller kanske till och med en film. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar