torsdag 15 januari 2015

En koll på tiden och på shopping grejerna.

 snö, kallt och vinter när de här 2 bilderna är tagna :) 


Paroni med min älskling <3

 Shopping med gulle i itäkeskus :) 3 bilder från provrummet.

Mina mumin muggar jag har bara 34 stycken nu :) 
 Nya mumin muggen som kom till salu denna vecka i Finland.
Så köpte jag de här 2 muggarna från sipoon oma kirppis, oanvända :) 
 Så var den här på rea, jag har trott hela tiden att jag har den tills Dani sa att du har den inte och vi kollade en bild på alla muminmuggar jag har :) 
 Muminsax på rea blev också fyndat. 
 De här 5 topparna köpte jag på tisdagen före skolan, började först 13,30 så gav mig tid för att gå och kolla lite under tiden jag vänta på Kata.
 Dom här på farkkuna hittade jag också före skolan, 
Och 3 skjortor som är nya jag hittade den vita på tisdagen före skolan och dom andra två igår i itäkeskus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar