onsdag 24 december 2014

God Jul allesammans


Njut av en bra jul som är vit med snö i år. Här är några bilder från min dag. Sov rätt så länge idag, har lite flunssa kvar ännu och har varit på jobb här 2 dagar nu som blev bestämt på fredag eftermiddag när mammas chef fråga om jag vill komma som vikarie. På måndag morgon skulle jag börja klockan 7.00 på morgonen då. Men idag började dagen med att jag tog det lugnt och åt morgonmål. Efter det så tog vi en promenad till gravgården i det sköna kalla vädret med mycket snö. Sedan blev det mat och efter det julklappsöppning men vissa paket avslöjas först imorgon när min syster kommer hem. Hon har en gemensam julklapp och födelsedagsgåva som hon vill att jag skall öppna när hon är hemma och ser hur jag reagerar. GOD JUL alla nu skall jag fortsätta här hemma. 




Dålig kvalitet med framkameran på min telefon i snövädret.

 God Jul även till dig Annski, saknar dig <3
 Här var en hel del ljus.



 Här är några pussbilder från oss, kunde inte bestämma vilken jag ville ha så valde flera. 







Svårt att välja vilken av dom här 2 är bättre :/
 Tack för mina julklappar 
Här är nånting av vad jag fick  :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar