söndag 8 december 2013

Lite bilder

Lite alla möjliga bilder från tidigare :)
 Jag fick stipendium :)
 Så fick jag pepparkakor en morgon när jag gick till skolan.
 Så har jag pysslat några julkort.
 Så har jag ritat en sån härn teckning på våra konst och kultur timmar :)
 Så är här 2 bilder på mig.

Bilder från Tallinn 6.12-7.12
På väg till Tallinn den 6.12 med viking xprs.


 Övre bilden såg vi på vägen och nedre bilden är på vårt hotell.

 Så här såg rummen ut.


En hel del bilder från gammla stan.


 Matplatsen var vi var och äta på, här kommer några bilder på några maträtter och några efterrätter.




 Lite till bilder från gammla stan när det var ljust följande dag.




 Här kommer 3 saker vad jag köpte.

2 st. olika nagellack
1 party topp med glitter
1 par jeans



Och min gulle som fick den här tröjan till julklapp av mamma men ville använda den lite tidigare. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar