söndag 27 oktober 2013

Daniela ♥ Dan

Älskar dig Dan ! <3


Dagarna kommer och dagarna går jag älskar bara dig och jag hoppas du förstår. Imorgon är det den dagen jag har älskat dig i 1 år. Vi träffades och jag blev kär vid första ögonkastet. Var du än är och var du än befinner dig så finns jag alltid här för dig. Livet är menat för oss två.

Det finns en dröm du och jag lever i den när du ser på mig då stannar tiden. Tusen diamanter finner jag i dina ögon, ögon som dina ändrar mitt beteende. När jag stänger mina ögon är det dig som jag ser. Du får mig att må bra, du gör mig blind av ditt fina leende. Dig vid min sida är det bästa jag vet. Det som jag behöver är närhet och värme av dig. Alla underbara stunder i livet det är du som gör dom. Jag lovar dig jag kommer aldrig såra eller lämna dig !

Att röra ditt hår och nudda dina läppar, utan nån tveka är du den perfekta. Du och jag för evigt, det skall alltid vara så vi behöver bara bry oss om varann. För mig är du den enda och djupast i mitt hjärta där står ditt namn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar