torsdag 30 maj 2013

Näst sista dagen på Daghemmet Arken

Den här bilden är då från igår när jag inte
 helt enkelt orkade skriva sen sent på kvällen.
Idag var jag då näst sista dagen på arken så imorgon är det då min sista dag där tillsammans med dom alla trevliga och snälla människorna. Jag fick då det här kortet som är på bilderna nedan som 2 barn lagat :) men som ändå var från alla på arken.Sen fick jag en kladdkaks muffins från Bianca som också är sista dagen imorgon hon har varit vikarie för en som fick en liten baby. Sen fick jag en Marianne påse som var inne i en mumin seasonal mugg som jag faktiskt inte hade fast jag samlar på mumin muggar det är nog många faktiskt jag inte har ännu men i alla fall blev jag glad att jag fick en sån. Jag har trivts jätte bra där både med personalen och med alla barn. ( Jag fick allt idag för imorgon är inte alla där ) Men imorgon är det slut så får man ett par veckor ledigt och sen så börjar man sommarjobba nästan ända tills skolan börjar om man slipper in. Vi skall hoppas på det bästa men nu skall jag inte skriva mera ha det bra här kommer nu alla bilder från idag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar