söndag 28 april 2013

½ år med den ljuvligaste människan ♥


♥ DU & JAG ♥
FÖREVIGT

♥ Jag älskar dig gulle så fans mycket ♥
♥ Du bara vet inte hur viktig du är för mig ♥

Var du än är och var du än befinner dig så finns jag alltid där för dig.
Dagarna kommer och dagarna går, Jag älskar bara dig och jag hoppas du förstår.
Det finns en dröm du och jag lever i den,  När du ser på mig då stannar tiden.
Tusen diamanter finner jag i dina ögon, alla mysiga stunder i livet det är du som gör dom.
Älskvärda stunder när jag ser dej le och skratta, utan dig skulle jag vara borttappad.
Min ögonsten och livets diamant att du är min det kan inte vara sant.
Som en ängel från himlen förtrollade du mej, och jag lovar dig, jag kommer aldrig såra dig.
Du är det bästa som hänt mig prinsen i mitt liv.
Älskar dom stunder då jag har dig här bredvid.
Att smeka ditt hår och nudda dina läppar, utan att tveka är du den perfekta.
Du och jag förevigt det skall alltid vara så vi behöver bara bry oss, bara bry oss om oss två.
Du och jag om kärleken är sann.
Djupast i mitt hjärta där finns ditt namn.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar