fredag 22 mars 2013

Lite nya saker idag :)

 Till mina naglar lite nytt
 Lite nytt behöver man när man skall börja studera och dom gamla programmen gott ut.
 Nightmare ah jag tycker så mycket om den 
 Två nya lådor till mitt rum men det kakka på sig eftersom dom var lite väl stora till vad jag hade tänkt och rymdes inte in så som jag ville.
 Nya högtalare jag skulle redan få dom före mina andra men jag fick dom nu när dom hade dom billigt och mamma köpte dom. 
Och sen lite kycklingar till mitt påskgräs

Var då med mamma idag i Kervo och köpte det här allt och  det som var roligt vi stod och vänta på bussen till Nickby men nej den kom aldrig vi gick till Järnvägstorget och där kom då nästa buss och så frågade då mamma kusken att kommer den inte mera förbi där var vi stod så svara kusken att den har nog inte åkt där på många år. Jaha är det så länge sen vi förra gången var till Kervo med buss. Efter det kom jag då till Nickby och sen så kom då Axo och Dan och lite senare på kvällen kom Axos pojkvän och hans bästa vän. Nå jag for då och träffa pappa och hans flickvän och min lilla gulliga lillebror. Voi stakars liten han hade satt handen på ett varmt batteri och nejj nu har han då brännskada på handen och voi stakars liten. Tycker synd om honom. På kvällen var jag i Betania på ungdomskväll det är nog inte ofta jag är dit. Men nu skall jag gå och sova är trött och skall orka imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar